Familie sitter sammen i sofaen og ser samlet på noe

Har du spørsmål om TV?

Her finner du vanlige spørsmål med svar knyttet til TV. Husk at du og alltid kan kontakte oss eller din TV-leverandør direkte!

Om du ønsker bestille eller endre din TV-pakke se mer informasjon her.

Generelt om TV-tilkobling:

Uavhengig av hvilken leverandør du har valgt, anbefaler vi at du kobler til dekoder med kabel rett i modemet for en mest stabil løsning. Som regel er modemet installert i nærheten av TV’en din, eller så har du kanskje et ekstra punkt tilgjengelig.

Om din TV-dekoder er koblet til via det trådløse nettet kan du oppleve at det ikke vil fungere like bra som når den er koblet til med kabel.

Du bruker en vanlig internettkabel til dette. Den følger gjerne med dekoderen din!

Trykk her for mer informasjon om de forskjellige TV-boksene og annet utstyr. 

Får du ikke fram TV-bilde?

Om du får en feilmelding som sier «ikke signal», sjekk at boksen er påslått og at du har riktig kilde (HDMI input) på selve TV’en din.

Om boks er på og kilde er korrekt, kan du forsøke å trekke ut strømmen av dekoderen din. La strømmen være ute i ca 30 sekunder før du kobler til strømmen igjen.

Ingen kanaler?

Om du ikke får frem noen kanaler, kan du forsøke et kanalsøk via innstillinger på dekoderen.

Kanskje har du feil innstillinger – derfor sjekk gjerne hvilke innstillinger du har. Sjekk at dekoderen foretrekker IPTV kanaler.

Sjekk at boksen er oppdatert til siste versjon.

Hjelp, ikke noe fungerer!

Om ikke noe av det over hjelper så kan du forsøke å gjenopprette dekoderen din til fabrikkinnstillinger via innstillinger på TV-dekoderen din.

Fortsatt problemer med TV?

Fortsatt problemer med TV?

Vi anbefaler at du tar direkte kontakt med din IPTV leverandør om du har problemer med TV-boks eller TV-tjenester. Her finner du en oversikt over telefonnummer og nettsider. Vår support er selvsagt og tilgjengelig.