Kvinne i stua arbeider på pc

Oppgradering av trådløs ruter avtalt med styret

Legg inn bestilling på Min Side, så vil vår logistikkpartner sende ruteren hjem til deg.

Hvordan bestille?

Hvordan bestille?

Logg inn på Min Side med ditt telefonnummer, godkjenn brukervilkårene om du ikke har vært logget inn før og sjekk at din kontaktinformasjon stemmer. Trykk "Bytt til eero" og bekreft at du ønsker å bytte ruter. Du vil få en bekreftelsesmelding når det er bestilt, og vår logistikkpartner vil sende ut en ny ruter til din lagrede adresse.

eero 6

eero 6

Trådløs dekning og hastighet i boligselskaper med mange nett tett på hverandre og bygningsmasse av stål og armert betong har lenge vært en utfordring for alle bredbåndsoperatører. Etter lang tids testing har vi valgt eero 6 som del av vår standard leveranse fremover. eero 6 er en siste generasjon trådløs ruter som også kan bygges ut videre i mesh (maskenett). Vi har ventet lenge for å kunne lansere dette nye produktet som vi håper vil gi en god trådløs opplevelse for våre kunder. Vi tar oss ikke tid til å vente på norsk brukerveiledning, dette blir tilgjengelig senere. Engelsk brukerveiledning følger med boksen, og vår kundeservice er tilgjengelig for hjelp.

Les enn så lenge mer om eero 6 her!
eero Secure

eero Secure

Alle som bestiller ruter vil få eero secure inkludert gratis i ett år. eero secure er en tilleggstjeneste som bl.a. beskytter nettet ditt og dine enheter fra reklame, trackere og ondartet innhold, samtidig som det inkluderer mulighet for foreldre kontroll. eero Secure gjør det også mulig for vår kundeservice å bedre kunne hjelpe med feilsøk og annen kundestøtte fra våre støttesystemer. Mer informasjon om abonnement på eero secure, og kjøp av flere enheter for mesh oppsett kommer på våre nettsider om kort tid.

Problemer med innlogging

Problemer med innlogging

Om du ikke får logget inn betyr det at vi ikke har registrert telefonnummeret ditt. Test gjerne med noen andre i husholdningen, for å se om de får kommet inn. Ta kontakt med vår kundeservice for hjelp til innlogging!

Kontakt kundeservice

Spørsmål og svar om oppgradering til eero:

Problemer med bestilling?

Ta kontakt med vår kundeservice så hjelper vi deg!

Når sendes ruterne ut?

Ruterne sendes ut fra vår logistikkpartner, og går via normal postgang. Nå i jula kan det dessverre hende det blir litt forsinkelser grunnet julepostgang.

Kan dette bygges ut til mesh?

Ja, det går an! Så snart vi åpner for bestillinger av ruterne for alle kan de som ønsker bestille flere enheter som kan settes opp i mesh.

Noe du lurer på?

Noe du lurer på?

Om du har noen spørsmål er vi tilgjengelig på chat, e-post, telefon og via vårt kontaktskjema!

Kontakt oss!